افشا شدن رویکرد جدید مافیای جدید قدرت

افشا شدن رویکردهای جدید مافیای قدرت

پس از اینکه مافیای قدرت موفق شد در گام اول با سیاسی جلوه دادن پیگیری های صورت گرفته جهت پایان دادن سیطره اش بر خوان گسترده دانشگاه آزاد، مانع از اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد و تغییر اعضای هیات امنای دانشگاه مذکور شود، طراحی لازم برای برداشتن گام های دیگری را انجام داده است .

در همین راستا برخی از اعضای هیات امنای دانشگاه مذکور که کوس رسوای ارتباط علنی آنها با عناصر بدنام، متوهم، بی خرد و دشمن سوئی چون کروبی و موسوی قبلا به صدا درآمده ولی خود را در سایه نام نیک و تبار خانوادگی مخفی کرده اند، نقشی محوری را بر عهده گرفته و قصد داردند طی تماس با برخی از مراجع و علمای طراز اول کشور، با ارایه اطلاعات غلط به هر نحو ممکن نظر مساعد فقهی آنان را پیرامون صحیح بودن مقوله وقف دانشگاه آزاد کسب نمایند.

در این زمینه قرار است تماس هایی با حضرات آیات جوادی آملی، مظاهری، امینی، موسوی اردبیلی و . . . برقرار شده و نقطه نظرات آنان در این زمینه جلب گردد .

این وضعیت در شرایطی رخ می دهد که مقام معظم رهبری اخیرا دستور تشکیل هیات فقهی و حقوقی خاصی را برای بررسی موضوع وقف دانشگاه آزاد صادر کرده اند ولی مافیای قدرت که یک شاخه آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجالس هفتم و هشتم لانه کرده در تلاش است تا با این اقدام خود بر روند فعالیت هیات مذکور تاثیر بگذارد.

از دیگر برنامه هایی که از سوی مافیای قدرت طراحی و وارد فاز اجرایی شده است، موضوع تغییر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می باشد چرا که به زعم آنان ریاست دانشگاه آزاد، سطح استراتژیک دعوای شورای عالی انقلاب فرهنگی از تغییر اعضای هیات امنا و رد موضوع وقف که به سیطره خانوادگی و موروثی آنان پایان می دهد، به تغییر ریاست دانشگاه تنزل یافته  و بحث دعوای مذکور به زعم آنان خاتمه یافته تلقی خواهد شد .

در همین رابطه چند تن از اعضای هیات امنا که خود را مالک بدون منازع  دانشگاه آزاد می دانند بدون هماهنگی و مشورت با سایر اعضای هیات مذکور، مذاکراتی پنهانی را با تعدادی برای پذیرش سرپرستی دانشگاه داشته و سعی دارند روند تغییر ریاست دانشگاه را به یکباره اعلام و اجرا نمایند .

بدیهی است با این اقدام آنان شورای عالی انقلاب فرهنگی بدلیل عدم هماهنگی قبلی مجبور به واکنش شده و دعواهای جدید متوجه موضوع ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد، نه موضوع وقف و هیات امنا !؟!

از دیگر رویکردهای مافیای قدرت قیاس دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه هایی است که توسط روحانیون اداره می شود .

در این رویکرد قرار است سلسله مقالات و نوشته هایی پیرامون ضرورت پیوند حوزه و دانشگاه در رسانه ها درج و با طرح مثال هایی از دانشگاه های موفقی همچون امام صادق (ع)، علوم حدیث و دانشگاه مفید که توسط روحانیون بلند پایه اداره می شوند اینگونه مطرح گردد که مزیت دانشگاه آزاد این است که در مدیریت کلان آن فردی روحانی می باشد .

ولی طراحان این رویکرد از یاد برده اند که برخی واحد های دانشگاه آزاد خصوصا واحدهای تهرانی آن، هم اکنون بدترین شرایط ممکن را در ترویج بی عدالتی و اخذ مبالغ کلان غیر قابل توجیه در سطح دانشگاه آزاد داشته و طرح موضوع میدیریت کلان دانشگاه آزاد توسط فردی روحانی که حتی حاضر نیست در برابر تخلفات آشکار فرزندانش کوچکترین واکنشی نشان دهد و از مدافعان چشم بسته آنان است، تنها به ایجاد وهن پیرامون روحانیت عادل و انقلابی خواهد انجامید .


همدردی جرس با جاسوسان امریکائی

ناگفته های مادر کوهنورد آمریکایی: انفرادی یعنی شکنجه

سایت جرس، رسانه جریان فتنه در راستای سیاست خدمت گزاری به دشمن مصاحبه ای رابا یکی از مادران سه امریکائی دستگیر شده در شمال غرب کشور که بدون اجازه و مشکوک به داخل مرز های کشورمان وارد شده بودند انعکاس داده که بطور ماهرانه ای توسط خبر نگار قراری مسیح علی نژاد انجام گردیده .
در این مصاحبه که سعی بر مظلوم نمائی شده مادر 
جرس:"دخترم نزدیک به یک سال است که در سلول انفرادی به سر می برد، هیچ هم سخنی ندارد. دردناک است که به من به عنوان یک مادر اجازه دادند بعد از ده ماه فقط یک بار یک مکالمه کوتاه تلفنی با او داشته باشم و تنها دو بار هم موفق به دیدار فرزندم شده ام، چه می توانستم بکنم؟ در تمام این مدت تنها راهی که داشتم این بود تا هر روز یک نامه برایش بنوسیم که همه نامه های مرا هم به او نرسانده اند، باورم نمی شود به همین راحتی یک دختر جوان را در یک سلول یک نفره از داشتن یک هم صحبت محروم نگه داشته اند و یک مادر را نیز از شنیدن صدای دخترش محروم می کنند."


تو دهنی به اظهارات کدیور و سحر خیز و باقی


تو دهنی به اظهارات یاوه گویان



ای غرب باوران,پی غضب حکومتید؟                 یا در پی جدایی دین از سیاستید؟

آتش به جانتان که ز تقوا بریده اید                     این آرزو چو خاطره در گور می برید

خامنهای مظهر سخا چو جد گرام                     خامنه ای از نخست چو عاشقان امام

کرده همی درک فیض در آستان امام               منتخب خبرگان ز پیروان امام

گشت ز الطاف حق,رهبر بر مسلمین                ز متن قرآن که هست ز حق کتابی مبین

احسن بر این بیان بادا صد آفرین                       به خطبه ها در نماز توجهی کم نظیر

گوش فرا می دهدند تمام برنا و پیر                   به قلب دشمن زند شعارها همچو تیر

همه ابر قدرتان,گشتند در دار و گیر                   خوف و وحشت همی خزنده گنجی غمین

http://jamandeh2.persiangig.com/image/Imam%20Khamenei.jpg

خامنه ای ای عزیز زمان تو را خواسته               به عشق روح خدا ,جهان تو را خواسته

ارتش 20 میلیونی ز جان تو را خواسته              پیر تورا خواسته جوان تو را خواسته

زنده و پاینده باد,رهبر اسلام و دین                    ز شهر ها مسلمین ز سوی تو تاخته

از پی هم می رسد عاشق و دلباخته               وصف تو هر کس شنید قدر تو بشناخته

ز پیروی زآنجناب به خویش پرداخته                   باید زان رهبری ,شاگردی این چنین کرد


سیدعلی

 

 

 

 مقتدای من توئی سید علی 

 

 

 

عشق من مولای من آقای من

مقتدا

حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی