نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران


نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران

نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران

خانواده های تعدادی از بازداشت شدگان حوادث سال ۸۸ در راستای جنگ روانی علیه نظام و زنده نگه داشتن جریان فتنه اقدام به تشکیل کمپین باصطلاح « خانواده ام را آزاد کنید » نمودند.

اخیراً خانواده های تعدادی از بازداشت شدگان حوادث سال ۸۸ به لیدری زهرا رهنورد و فخرالسادات محتشمی پور –همسر مصطفی تاجزاده- در راستای جنگ روانی علیه نظام و زنده نگه داشتن جریان فتنه اقدام به تشکیل کمپین باصطلاح « خانواده ام را آزاد کنید » نمودند در این راستا اطلاعیه ایی نیز منتشر نموده اند که در آن آمده است : «اهداف این کمپین شامل همبستگی جهانی با زندانیانِ سیاسی و خانواده های آنان از طریق عضویت در کمپین، تلاش جهانی برای آزادیِ زندانیان سیاسی از طریق فعالیت آهسته و پیوسته برای زندانیان و جلب افکار عمومی، دمیدن روح تازه در کالبد کم رمق اما پر اشتیاقِ جامعه استبدادزده ایران از طریق معنادار کردن زندگی برای شهروندان، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و دیگردوستی از طریق تمرین و مشارکت شهروندان در یک فعالیت بلندمدت ، مسالمت آمیز و مدنی.»

در همین خصوص نیز زهرا رهنورد نظریه پرداز تئوری “داماد لرستان فرزند آذربایجان” با انتشار یادداشتی رسماً پیوستن خود را به کمپین حمایت از اغتشاشگران فتنه ۸۸ اعلام نمود.



ردپای منافقین جدید در حلقه مشاوران موسوی؛


نگرانی آقای مشاور از استبداد در ایران و تکرار داستان خیالی "تقلب "



کسی که برادرش نقش رابط بین وی و گروهک تروریستی منافقین را بازی می‌کند؛ در آن سوی آب‌ها، نگران و مضطرب سرنوشت ایران شده است؟

 

 

نگرانی آقای مشاور از استبداد در ایران و تکرار داستان خیالی "تقلب "

 

 سایت متعلق به نفاق سبز در گفت‌وگو با مشاور منافق میرحسین موسوی یعنی "اردشیر امیر ارجمند " مطالبی را به نقل از وی درج کرده است که قابل تأمل بوده و ذکر نکات مهمی را جهت تنویر افکار عمومی الزامی می‌سازد.

 

اردشیر امیر ارجمند در این مصاحبه "وجه‌المصالحه بودن سرنوشت مردم ایران " را دغدغه‌ای برای خود می‌داند! حال آنکه باید پرسید آیا می‌توان باور کرد کسی که برادرش نقش رابط بین وی و گروهک تروریستی منافقین را بازی می‌کند؛ در آن سوی آب‌ها، نگران و مضطرب سرنوشت ایران شده است؟!

 

امیر ارجمند، که مسئول کمیته حقوقی و مشاور فراری میرحسین موسوی است و البته برادرش نیز عضو فعال منافقین در فرانسه است و در اوایل پیروزی انقلاب، منزلش به عنوان خانه تیمی و مخفیگاه سران نفاق به کارگیری می‌شد؛ چگونه ممکن است به فکر مردم کشورش افتاده و اشک تمساح ب‌ریزد؟!

 

وی در این گفت‌وگو ادعا می‏کند: "سیاست خارجی ایران به‎شدت‌ آلوده به ذلت و بی‌تدبیری است! "

 

این موضوع به خوبی روشن است که ذلت و ننگ از آن منافقینی است که به خاطر اجازه گرفتن برای نفس کشیدنشان در خاک اجنبی، دست به مزدوری و جاسوسی می‌زنند و اطلاعات و اخبار گوناگون کشور را به سران آمریکا و اروپا و حتی صدام ملعون می‌بخشیدند.

 

ذلت از آنِ همان شکست خوردگانی است که کاسه گدایی پیش غرب دراز کرده و با منش شکاف زی خود، به دنبال ضربه زدن به حیثیت و ناموس این آب و خاک‌اند و البته برازندگی و شوکت برای آقای استاد دانشگاه محفوظ که برادر ارجمندش در زمره این سلک جای دارد؛ هرچند به خوبی پیداست که خود متمایل به افشای این راز نیست.

 

بد نیست اردشیرخان به جای دیکته‌نویسی از اربابان منافق خود، دسته کم یکی دو تا از اخبار روز دنیا را دنبال کند. از آن جمله همین چند روز گذشته بود که معاون شورای اطلاعات داخلی سازمان سیا در مصاحبه‌ای اعلام کرد "عزت جهانی ایران به خاطر شعار مرگ بر آمریکا است " حال آنکه مشاور منافق، مطلب را وارونه فهمیده و برای رهایی مردم ایران از تحریم‌ها دست استمداد به سوی غرب و آمریکا دراز کرده است.

 

یار همراه میرحسین که بیانیه‌های کذایی وی را انشا کرده است، در ادامه صحبت‌هایش دولت کنونی را "مستبد " می‌خواند و مدعی می‎شود رئیس جمهوری وقت مشروعیت مردمی ندارد!

 

از سوی دیگر گویا حلقه یاران نفاق سبز بعد از مرگ جنبش متوهم‌شان، هنوز متنبّه نشده‌اند که داستان خیالی بودن "تقلب " به منزله امری اظهر من ‌الشمس نام یافته و مردم بصیر ایران از این اقدام ناجوانمردانه و کذب آنها متنفرند که حال مجدداً قضیه عدم مشروعیت را به زبان می‌آورند.

 

حضور ۴۰ میلیونی مردم شریف ایران اسلامی در روز انتخابات ،خود سندی متقن بر مشروعیت مردمی برگزیده انتخابات بود که با تفویض این اختیار توسط نائب امام عصر (عج) حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) مشروعیت الهی یافت.

 

امیر ارجمند با جسارت تمام، اظهار داشته: "آقای احمدی‌نژاد حق سخن گفتن از جانب مردم ایران در مجامع بین‌المللی را ندارد ".

 

باز باید پرسید آیا محق این حق، اعضای فرقه‌ای است که با لابی فراوان و دست و پا زدن‌های بی‎نتیجه در کنفرانس‌های مختلف به دنبال تصویرسازی چهره اجتماعی - سیاسی غیرحقیقی از وضعیت ایران هستند تا از قِبَل آن قوت لایموتی به کف آرند؟!

 

و اما جمله مضحکانه آقای مشاور آنجا است که از "پذیرش رنج و زحمت مردم پس از ماجراجویی‌های آقای احمدی‌نژاد " تأسف خورده و مراتب ناراحتی خود را اعلام می‌دارد!

 

با این وصف باید گفت حتماً ایشان در استراسبورگ فرانسه، همجوار برادران تنی و غیرتنی منافق خویش در معیت خانواده گریخته از وطنش، آب از گلوی ارجمندش پایین نرفته و به‎عوض، غصه مردم ایران را نوش جان می‌کند.

 

بنابراین حاشا به جناب میرحسین که به چنین مشاورانی در حلقه یاران نزدیک خود، مباهات می‌فرمود!



افشای وعده پنهانی هاشمی به خانواده های سران بازداشت شده کودتا قا


!
افشای وعده پنهانی هاشمی به خانواده های سران بازداشت شده کودتا
قانون را دور می زنیم!
وعده هاشمی رفسنجانی برای دور زدن قانون از طریق رهبری، تاکتیک ناکامی بوده که تاکنون بارها از جانب وی آزموده شده است. آخرین نمونه این اقدام نامشروع سیاسی را می توان در ماجرای دانشگاه آزاد مشاهده کرد. خوشبختانه مقام معظم رهبری با بی اعتنایی نسبت به مطالبات غیرقانونی اخیر هاشمی ...
در حالی که هنوز سوالات بسیاری در مورد نقش آیت الله رفسنجانی در طراحی، اجرا و هدایت استراتژیک کودتای ناکام سال گذشته از جانب ایشان بی پاسخ مانده است، در جدیدترین دور از تحرکات وی شاهد افشای وعده دور زدن قانون برای حمایت از عناصر کودتای سازمان سیا در تابستان 88 از جانب رفسنجانی هستیم.

به گزارش صراط خانواده عناصر زندانی کودتای ناکام سال گذشته با انتشار نامه ای خطاب به اکبر هاشمی ضمن گلایه از عملی نشدن وعده های یک ماه پیش وی با اشاره به ادعای جالب رفسنجانی نوشتند:

شما یک ماه پیش فرمودید برای این که پیگیری خواسته های ما از طریق مأموران نتیجه عکس ندهد، آن ها را از طریق رهبری پیگیری می کنید.

وعده هاشمی رفسنجانی برای دور زدن قانون از طریق رهبری تاکتیک ناکامی بوده که تاکنون بارها از جانب وی آزموده شده است. آخرین نمونه این اقدام نامشروع سیاسی را می توان در ماجرای دانشگاه آزاد مشاهده کرد. آنجایی که هاشمی برای تصاحب غیرقانونی و نامشروع تولیت مادام العمر 250 هزار میلیارد تومان از بیت المال مسلمین به نفع خود و جریان سیاسی اش تلاش کرد تا با توسل به مقام معظم رهبری جلوی مصوبات قانونی صریح و شرع مقدس اسلام بایستد. هرچند رهبر فرزانه انقلاب هم نه تنها در ماجرای دانشگاه آزاد بلکه در همین ماجرای حمایت از فتنه گران زندانی گویا پاسخ محکمی به زیاده خواهی های آقای هاشمی داده اند.

گفتنی است خانواده های کودتاچیان وابسته به سرویسهای جاسوسی غرب که گویا به راحتی به تشکیلات و بیت هاشمی تردد دارند در ابتدای این نامه سراسر توهین به انقلاب و نظام اسلامی  خطاب به لیدر معنوی  خود نوشتند:
"مراتب سپاس خود را از  ملاقات قبلی که موجب دلگرمی ما و از سوی دیگر حرص و کینه بیشتر نااهلان و نامحرمان نوخواسته خشونت طلب شد، اعلام می داریم. همان گونه که در جلسه حضوری خدمتتان عرض کردیم ما سعی می کنیم توقعات و انتظاراتمان را از رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس مجلس خبرگان رهبری با توجه به شرایط موجود تطبیق داده و تعدیل کنیم اما در عین حال موقعیت های استراتژیک سیاسی حضرتعالی، هم چنان امتیازات برجسته ای را که می توان با اتکاء به آن از حقوق ما حمایت و پشتیبانی کرد به رخمان می کشد."


این جمع وابسته به سران کودتا در حالی که از لحن آنها چنین بر می آمد که هاشمی را پناهگاه کودتاچیان تصور می کنند  با اشاره به حمایت قلبی رفسنجانی از کودتاچیانی که نسخه صهیونیستها و آمریکای جنایتکار را در ایران به اجرا گذاشته بودند افزودند:

جناب آقای هاشمی
ما بسیار سپاسگزاریم که شما در آن ملاقات حضوری مانند پدری دلسوز به درددل فرزندان خدمتگزاران و رزمندگان و مدیران خدوم دیروز که اینک جسمشان رنجه بندگران ستم است گوش سپردید و نیز برای مصائبی که بر خانواده های دانشجویان و روزنامه نگاران متعهد دربند می گذرد افسوس خوردید و از به بندکشیدن وکلای متعهد و آزاده مسلمان ابراز حیرت و تأسف نمودید و برای همه ما از درگاه خداوند متعال صبر و امید و استقامت طلب کردید.

گفتنی است خوشبختانه مقام معظم رهبری با بی اعتنایی نسبت به مطالبات غیرقانونی اخیر هاشمی پروژه "دور زدن قانون" را ناکام گذاشته اند که می توان آثار آن را در گلایه نویسندگان این نامه موهن از هاشمی به خاطر "عملی نشدن " وعده های یک ماه پیش مشاهده کرد.

هشدار وزیر به اخلالگران در طرح هدفمندی


هشدار وزیر به اخلالگران در طرح هدفمندی

وزیر اطلاعات با اشاره به اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها گفت:برای همه مجموعه ها و تشکیلات اقتصادی کشور پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است تا اگر کسی بخواهد اقدام به اخلالگری کند به دستگاه قضایی معرفی شود و اقدامات پیشگیرانه انجام پذیرد.

حیدر مصلحی پس از جلسه امروز هیئت دولت افزود: هماهنگی و انسجام خوبی برای اجرای این قانون وجود دارد و تجار و تولیدکنندگان با دولت هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: برای همه مجموعه ها و تشکیلات اقتصادی کشور پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است تا اگر کسی بخواهد اقدام به اخلالگری کند به دستگاه قضایی معرفی شود و اقدامات پیشگیرانه انجام پذیرد.

مصلحی درباره دو امریکایی که در ایران در بازداشت هستند گفت: پرونده آنها به مسئولان قضایی ارسال شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص هفت تبعه افغان که اخیراً در ایران بازداشت شده اند اظهار داشت: گمان نمی کنم این افراد جاسوس باشند و باید پرونده آنها به دقت بررسی شود.



پروین مرز حجاب و بدحجابی


پروین مرز حجاب و بدحجابی
پروین مرز حجاب و بدحجابی 

مراسم نمایش فیلم سلطان با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش و سینما سه شنبه شب در تالار ایوان شمس برگزار شد.