نماینده اصلاح طلب:موسوی و کروبی دلیل انشقاق جریان اصلاحات بودند


نماینده اصلاح طلب:موسوی و کروبی دلیل انشقاق جریان اصلاحات بودند

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تأکید بر اینکه روش موسوی و کروبی در برخورد با نتیجه انتخابات پذیرفتنی نیست، گفت: موسوی و کروبی یکی از دلایل انشقاق جریان اصلاحات بودند.

انوشیروان محسنی‌،  با اشاره به اختلافات به وجود آمده در درون جریان اصلاحات، گفت: روش موسوی و کروبی در برخورد با نتیجه انتخابات پذیرفتنی نیست ما روش موسوی و کروبی را قبول نداریم و پس از انتخابات ما به عنوان بخشی از جریان اصلاحات نتیجه آن را ‌پذیرفتیم.

وی افزود: یکی از دلایل انشقاق جریان اصلاحات این است که اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات دو گروه شده ‌بودند، عده‌ای با موسوی و گروه دیگر کروبی را همراهی می‌کردند.

*حوادث پس از انتخابات جریان اصلاحات را به شدت دچار اختلاف‌نظر کرد

وی با تأکید بر اینکه حوادث پس از انتخابات شرایطی را به وجود آورد که این جریان به شدت دچار کم‌کاری و اختلاف‌نظر شد، تصریح‌کرد: گروه‌های مختلفی در این جریان حضور دارند و عده‌ای بعد از انتخابات به نتایج آن تن داده و اکنون مشغول فعالیت هستند اما در اطلاع‌رسانی با محدودیت مواجه هستند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید یک جمع‌بندی و بازبینی نسبت به مواضع گذشته خود داشته و استراتژی جدیدی را برای آینده مشخص کنند، متذکرشد: اصلاح‌طلبان باید با توجه به جریانات بعد از انتخابات 88، خود را برای مجلس نهم آماده کنند.

محسنی بر همین اساس به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نتیجه انتخابات، اشاره و تصریح‌کرد: همه باید از فرامین رهبری تبعیت کنیم و کسی که تبعیت نکرده دیدگاه و سلیقه خاص خودش را دارد.

وی با تأکید بر اینکه موسوی اصلاً در جریانات سیاسی حضور نداشته است، خاطر‌نشان‌کرد: وی هیچ‌گاه در جریان اصلاحات فعالیت سیاسی نداشته است


جدید برنامه های جریان فتنه در 16 آذر با بیانیه موسوی

جدید برنامه های جریان فتنه در 16 آذر با بیانیه موسوی

شروع دور جدید برنامه های جریان فتنه در 16 آذر با بیانیه موسوی


اختصاصی سبز نبوی :وی که امید وار است بتواندبا این پیام  مجددا با  اردو کشی خیابانی و برخورد با نظام در قالبی جدید که ظاهرا رویکرد جدید جریان فتنه در آستانه هدفمندی یارانه ها می باشد و وصل این آشوبها به اعتراضات بعدی می باشد به هواداران خود چنین می گوید..

خبر اختصاصی نهضت سبز نبوی :وی که امید وار است بتواندبا این پیام  مجددا با  اردو کشی خیابانی و برخورد با نظام در قالبی جدید که ظاهرا رویکرد جدید جریان فتنه در آستانه هدفمندی یارانه ها می باشد و وصل این آشوبها به اعتراضات بعدی می باشد به هواداران خود چنین می گوید که: همراهان جنبش سبز همچنان درخواست اجرای بدون تنازل قانون اساسی!!، پرهیز از خشونت، التزام به اخلاق و روش های اخلاقی !!!را خط مشی اصولی خود می دانند و با هر کس که به هر عنوان و بهانه آشوب کور بیافریند، مخالفند و آن را به ضرر مصالح و منافع ملی ایرانیان و اهداف جنبش سبز می دانند. باید به دیگران نیز توصیه شود که به سیره عقلا متعهد باشند و اگر تشخیص می دهند حرکتی مخرب است، آن را متوقف کنند.
هزینه ناکارآمدی های دولتمردان را مردم کوچه و بازار نباید پرداخت کنند، و نباید بر زخم های عمیق نابسامانی هایشان نمک پاشید. برعکس، چنانچه این همراه کوچک بارها درخواست کرده ام، باید با دستگیری از کسانی که این روزها بر اثر انبوه مشکلات به زمین می خورند کمک شود تا، به دور از روش هایی که کرامت انسانی آنان را از میان ببرد، به زندگی آبرومندانه شان ادامه دهند. چهره زندگی برای بسیاری از مردم زشت شده است، آن را زشت تر نکنیم، بلکه در حد توانمان، در زیبا کردن آن بکوشیم.
۴- دوستان گرامی، پرسیده اید که این روزها که امکان بیان اعتراض ها و انتقادها به سبب سرکوب های شدید و برخوردهای امنیتی وجود ندارد، همراهان جنبش سبز چه باید بکنند؟ حقیقت این است که پاسخ به این پرسش هم باید محصول عقل جمعی باشد و شایسته است که همه همراهان و علاقه مندان به راه سبز امید در ارائه راهکارهای مناسب مشارکت داشته باشند.

وی در این بیانیه که به مناسبت 16 آذرماه منتشر کرده با تکرار شعاری که از طرف انجمن پادشاهی و منافقین طرح شده ، گفته است: یادمان نرود که همه باهم می گفتیم "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم"... این درحالیست که جمله مورد اشاره آقای موسوی، همان شعاری است که مسعود رجوی سرکرده منافقین از آشوبگران روز عاشورا خواسته بود آنرا تکرار کنند