اسنادی که هوشنگ امیراحمدی لو داد !


جدیدترین اطلاعات رسیده از شورای عالی ایرانیان، حاکی از آن است که مسئولان این سازمان، حتی تحمل انتقاد خودی ها و افراد تیم خود را نیز ندارند.


به گزارش کلمه ، میثم طاهری از افراد نزدیک به مشایی که دارای مناصب مهمی در شورای عالی ایرانیان نیز بوده است، به دلیل برخی انتقادها و مخالفت ها با دستورها و برنامه های مدیران این تشکیلات موازی با وزارت خارجه، کنار گذاشته شد.

طاهری که عضو هیأت مدیره خانه ایرانیان نیز بوده، به گونه ای خاص از اشتغالش در شورای عالی ایرانیان جلوگیری به عمل آمده و گویا این ممانعت به دستور محمد شریف ملک زاده، دبیر شورای عالی ایرانیان انجام گرفته است.

وی همچنین رئیس کمیته اجرایی همایش ایرانیان خارج از کشور و دبیر شورای رؤسای کارگروه های شورای عالی ایرانیان بوده کسی است که هنگامی که خبرنگار فارس، مصاحبه ای جنجالی با هوشنگ امیر احمدی انجام داده بود، وسایل این خبرنگار را ضبط کرد تا برخی مسائل طرح شده از سوی امیر احمدی در رسانه ها منتشر نشود!

در این باره باید گفت، مشخص نیست که هوشنگ امیراحمدی، چه سخنان و «مگوهایی» به خبرنگار فارس گفته است که طاهری به دستور رئیس دفتر رئیس جمهور با هماهنگی سرگرد حسن زمانی، علی راد و جواد عسلی مأموریت می یابند، وسایل خبرنگار خبرگزاری فارس ـ که شامل دوربین، ضبط صوت، تلفن همراه و کارت خبرنگاری بوده ـ ضبط کرده و تحویل ریاست جمهوری دهند که گویا، بعدها و پس از تخلیه اطلاعات آنها، وسایل کار صادقی، خبرنگار فارس تحویل وی می شود.

با توجه به این که اطلاعات و فایل مصاحبه هوشنگ امیر احمدی ـ که در هتل استقلال با این خبرنگار انجام داده ـ در اختیار مسئولان نهاد است، مشخص نیست، امیر احمدی چه اظهارات و موارد مهمی را مطرح کرده یا لو داده که مسئولان، این گونه با جلوگیری از انتشار مصاحبه این میهمان ویژه همایش ایرانیان، به دنبال چه چیز می گردند!


کیهان راست گفته بود...

در حالی که مسئولان برگزاری همایش، هرگونه دعوت رسمی از هوشنگ امیر احمدی را دروغ می خوانند و بسیاری از رسانه ها از جمله روزنامه کیهان بر دعوت رسمی این فرد تأکید می کردند، سایت «تابناک»، سندی را منتشر و افشا می نماید، مبنی بر این که نه تنها هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت رسمی و هزینه رفت و آمد آن نیز پرداخت شده بود، بلکه او برای آمدن به ایران و میهمان ویژه همایش شدن، شرط و شروطی از جمله پروژه ای در کیش را که جزییات دقیق آن بعدها منتشر خواهد شد، می گذارد؛ این سند که تصویر مکاتبات انجام شده مرکز همایش با هوشنگ امیراحمدی، آن هم با ایمیل شخصی ملک زاده است، از جزییات نحوه دعوت، شروط امیر احمدی و هزینه های سفر وی به ایران پرده برمی دارد.

گفتنی است، مشایی در حاشیه سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک، در هتل وارویک میزبان هوشنگ امیر احمدی بعنوان یک ایرانی مقیم آمریکا بوده که این دیدار با حضور یکی از مسئولان وزارت خارجه در روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریور ماه ساعت ۱۸.۳۰ برگزار گردیده است.


راه‌اندازی ایستگاه جدید رادیو فردا در امارات


در پی دیپلماسی رسانه ای ایالات متحده علیه ایران، بیل ویتاکر مدیریت فرکانس و مانیتورینگ صدای آمریکا، از راه اندازی ایستگاه جدید پخش موج متوسط رادیو فردا در امارات متحده عربی خبر داد. بیل ویتاکر که از اعضای شورای پخش برنامه های ایالات متحده (BBG) است، گفت که این امواج از شهر دبی در امارات متحده عربی و از نیمه نخست ژانویه 2011 قابل دریافت است و بر روی موج متوسط 1314 کیلوهرتز (1000 کیلو وات) قرار دارد.



به گزارش کلمه ، رادیو فردا یکی از بخشهای نهاد اطلاعرسانی بین المللی ایالات متحده آمریکاست که با هزینه کنگره آمریکا و زیر نظر شورای پخش بین المللی دولت آمریکا(BBG) اداره میشود.
وظیفه شورای اطلاع رسانی بین المللی آمریکا که از ادارات دولت فدرال محسوب میشود؛ تقویت و گسترش لیبرالیسم، دموکراسی و ارزش های آمریکایی است.


رادیو فردا و وب‌سایت این رادیو که کار خود را از سال 1382 آغاز کرده، از جمله رسانه هایی است که علیرغم ادعای بی طرفی ، همواره مواضع تند و افراطی را علیه جمهوری اسلامی اتخاذ می کند، و در حالی که خود را طرفدار گردش آزاد اطلاعات معرفی می کند، همواره خبرهای ایران را با رویکردی یکسویه اطلاع رسانی می کند.
قابل ذکر است  رادیو فردا در کنار کار حرفهای خبر رسانی گزیدهای از موسیقی‌های پاپ ایرانی و غربی را نیز پخش می کند.


BBC:شاه برای حفظ خود، آدم می‌کشت!


تلویزیون دولتی انگلیس در گزارشی نوستالژیک درباره فرار محمدرضا پهلوی و همسرش از ایران و پیروزی ناگزیر انقلاب اسلامی ضمن اعتراف به عدم تعادل روانی شاه به دلیل اتکای کامل به کشورهای غربی نوشته: تظاهرات‌های میلیونی تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ که خود شاه از فراز و با هلیکوپتر نظاره‌اش کرد، روح پهلوی دوم را درهم کوبید.


البته بی‌بی‌سی در این گزارش، در موضعی عجیب و معنادار، تلویحاً آرزوی کشتار گسترده و بیش از آنچه در ۱۷ شهریور رخ داد توسط محمدرضا پهلوی را مطرح کرده و نوشته است: بسیاری از هواداران سلطنت پهلوی که حالا به خاطره سر می‌کنند، معتقدند که شاه ایران باید با شورش سال ۵۷ قاطعانه برخورد می‌کرد و از هیچ گونه خونریزی نمی‌هراسید!

ما گرفتار چه چیزهایی هستیم؟


ما گرفتار جمعیتی هستیم که اعتقادی به مردم ندارد، اما فریاد مردم خواهی آنها به آسمان بلند است. ما گرفتار جمعیتی هستیم که اعتقادی به "حقوق بشر" و "آزادی" و "دموکراسی" ندارد اما در این سه خانه نشسته و کسی را حاضر نیست راه دهد.


ما گرفتار کسانی هستیم که مرزی بین دیوار بیت‌المال و زیپ جیپ خود نمی‌شناسند وقتی از آنها گله می‌کنیم و می‌گوییم حرام خوری روی شما و نسل آینده شما اثر سوء می‌گذارد یک دفعه فریاد بر می‌آورند؛ آقا شما با اشتغال و تولید مخالفید نگذارید سرمایه‌ها به خارج فرار کنند!
ما گرفتار کسانی هستیم که در روزنامه‌های خود دروغ می‌نویسند، تهمت می‌زنند و به مقدسات اسلام اهانت می‌کنند و تولید پیام در "بی‌ بی ‌سی" و "وی او ای" را در رسانه خود توزیع می‌کنند. وقتی به آنها می‌گوییم این کار نامردی است و نوعی وطن فروشی، به ما می‌گویند آقا شما با جریان آزاد اطلاعات مخالفید می‌خواهید خفقان ایجاد کنید!
ما گرفتار کسانی هستیم که در فساد اخلاقی، مالی غرق هستند وقتی یقه آنها را می‌گیریم می‌گویند شما مستبد هستید، با آزادی مخالفید و می‌خواهید حقوق ما را که از جنس "بشر" هستیم نقض کنید!
ما گرفتار قومی هستیم که اعتقادی به خدا و قیامت ندارند، به مقدسات الهی اهانت می‌کنند و وقتی می‌گوییم ادب و آداب را رعایت کنید اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید می‌گویند؛ شما عقب افتاده هستید می‌خواهید مردم را یک قرن به عقب برگردانید.
ما گرفتار قبیله‌ای هستیم که در ترویج و تبلیغ برهنگی و فرهنگ غرب و رذایل اخلاقی فمینیستی و همجنس‌گرایی جلوتر از رهبران جور در اروپا و آمریکا حرکت می‌کنند.
شیطان پرستی را یک مکتب می‌دانند. "عرق"، "ورق" و "زرورق" را حق خود و یک شعار انسانی و طبیعی تلقی می‌کنند. وقتی می‌گوییم این راه در دنیا به تباهی و تبهکاری و در آخرت به آتش سوزان جهنم ختم می‌شود، شروع می‌کنند به مسخرگی و استهزاء! ما گرفتار جمعیتی هستیم که "قدرت" را چون بت می‌پرستند و هیچ مکانیسم حقوقی، اخلاقی و سیاسی را برای رسیدن به آن بر نمی‌تابند.
وقتی مردم با آرای قاطع خود دست رد بر سینه آنان می‌زنند اردوکشی خیابانی راه می‌اندازند و برگزیدگان ملت را "رمال" و "دیکتاتور" می‌نامند و برای بازگشت به قدرت دست به دامن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌شوند.
در حالی که شیمون پرز رئیس‌جمهور رسوای رژیم صهیونیستی می‌گوید؛ دوم خردادی‌ها به نمایندگی از رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی می‌جنگند، نتانیاهو، اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌نامد و اوباما می‌گوید؛ حمایت از فتنه‌گران از اهداف استراتژیک آمریکا در منطقه است. برخی از همین سران فتنه می‌گویند؛ ما "نگران آینده انقلاب هستیم" به آنها می‌گوییم؛ باباجان شما جیب انقلاب و مردم را نزن نگرانی از آینده انقلاب پیشکش!
اینها گرفتاری‌های ما در حوزه سیاست، فرهنگ و مسائل اجتماعی است. گونه شناسی و لایه بندی و شناخت ریخت مخالفان انقلاب در ساحات یاد شده خیلی مهم است. آمریکا این هنر را دارد که هر از چندی این جماعت رادر یک صف رو در روی مردم و انقلاب قرار دهد.
بیانیه مشترک حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی به نمایندگی از جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فصل جدیدی از همگرایی و وحدت بین اصولگرایان پدید می‌آورد که آثار و نتایج خود را در اتحاد قوا و اتحاد ملت ایران بزودی نشان خواهد داد. اصولگرایان با شناخت جدی آسیب شناسی انقلاب اسلامی باید فکری طبیبانه نسبت به گرفتاری‌هایی که ذکرش رفت، بکنند. قدرت انقلاب و ملت ایران و اقتدار رهبری پس از فتنه سال 88 بیش از پیش بر جهانیان عیان شده است.
ایران بر آمده از غبار فتنه دشمن نشان داد با ثبات‌ترین دولت روی زمین را دارد. قوم و قبیله‌ای که در ایران در پی فساد و احیای ارزش‌های منحط غربی است ریشه در ملت ایران ندارد. جماعتی که حریم و حرمت ملت و نظام و ولایت فقیه را پاس نمی‌دارند در برابر اقتدار اسلام در ایران قابل احصاء نیستند. ریزش‌های انقلاب را در رویش‌های عظیم نسل سوم و سرمایه اجتماعی دولت نهم و دهم در سفرهای استانی رئیس‌جمهور به خوبی می‌شود دید و به آن افتخار کرد. ان‌شاء‌الله به حول و قوه الهی با تدبیر رهبری در دهه چهارم انقلاب و با گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت از "گرفتاری‌ها" عبور خواهیم کرد.



سؤال جالب سبزها از سبزها


طرفداران جنبش سبز که دیگر امیدی به بازگشت ندارند و اصلا دیگر نیرویی برای‌شان باقی نمانده، از فرط بیکاری در سایت‌هایی چون بالاترین به جان هم افتاده‌اند و تقصیرها را بر گردن یکدیگر می‌اندازند.


به گزارش کلمه ، یکی از این سبزها که حسابی از دست دوستان خود عصبانی شده و آنها را ترسویی بیش نمی داند سؤال جالبی از دوستان خود پرسیده که نشان‌دهنده‌ی سرخوردگی و شکست آنها است.

این عضو سبزها این طور پرسیده است:
«گیرم موسوی خودش رو جلو مجلس آتیش بزنه تو آدمی هستی که بیایی تو خیابون و تا آخرش بایستی؟»