فتنه‌گران کپسول اکسیژنم را بردند و با میله ‌آهنی به سرم ضربه زدن

جانباز 70 درصد دفاع مقدس و از مجروحان اغتشاشات 25 بهمن با تشریح اقدام جنایتکارانه فتنه‌گران در این روز گفت: فتنه‌گران به طرفم هجوم آوردند و شلنگ کپسول اکسیژنم را کشیدند؛ به آنها گفتم آمریکا با کارهای شما شاد می‌شود که با میله آهنی از پشت، به سرم کوبیدند و با یک شی تیز دستم را زخمی کردند.

به گزارش کلمه ، ناصر افشاری، جانباز 70 درصد دفاع مقدس و مجروح فتنه آمریکایی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: 25 بهمن بعد از شنیدن خبر اغتشاش فتنه‌گران در تهران، عصا و کپسول اکسیژنم را برداشتم و در حالی که عکس مقام معظم رهبری را در آغوش گرفتم، خود را به محل حضور اغتشاش‌گران رساندم.

وی ادامه داد: گروهی را مشاهده کردیم که در حال شعار دادن از میدان انقلاب به سوی میدان آزادی در حرکت بودند؛ شعارهایی که بیشتر در قالب توهین به نظام بود و اصلاً رنگ و بویی از حمایت از مردم مصر و تونس نداشت؛ به همران دوستانم به سوی‌شان رفتم تا قدری لیدرهایشان را که به سایر گروه خط می‌دادند را از هیجانی که دارند دور کنیم.

افشاری گفت: با توجه به اینکه کپسول اکسیژنم را به دوش انداخته بودم و با عصا راه می‌رفتم، تصور کردم شاید قدری ملاحظه مرا بکنند؛ با همین فکر به سوی فردی که گروه را رهبری می‌کرد، رفتم و گفتم این کار شما آمریکا و دشمنان اسلام را شاد می‌کند که در همین حین فتنه‌گران به طرفم هجوم آوردند و شلنگ کپسول اکسیژنم را از عقب کشیدند به طوری که شلنگ کپسول، دور گردنم افتاد و احساس خفگی کردم.

وی افزود: در همین حال که با آن افراد درگیر بودم یک نفر از پشت با میله‌ای به سرم کوبید و با یک شی‌ء تیز دستم را زخمی کردند که دیگر تعادلم را از دست دادم و قادر به ایستادن نبودم. دوستانم مرا به نزدیک‌ترین درمانگاه بردند و آنجا سرم را بخیه کردند.

این جانباز 70 درصد دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمن به جبهه‌ها رفتیم و با تمام وجود جنگیدیم؛ امروز دیگر تحمل نداریم که در بستر بمانیم و شاهد آن باشیم که تعدادی منحرف و فتنه‌گر آرامش کشور را برهم بزنند و هر کاری دلشان بخواهد، انجام دهند.

فتنه‌گران پایگاه مردمی ندارند

وی با بیان اینکه رأی نیاوردن در انتخابات دلیلی برای توجیه لشکرکشی خیابانی نیست، یادآور شد: فتنه‌گران، پایگاه مردمی ندارند و با حمایت ابرقدرت‌ها، کشور را به آشوب ‌کشیده‌اند؛ آنها راهی غیر از تبعیت از ولایت و امام خمینی (ره) انتخاب کرده‌اند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

افشاری با تأکید بر اینکه سران فتنه از رأفت نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنند، گفت: البته اگر پشتیبانی قدرت‌های بیگانه و رسانه‌های ضد انقلاب نباشد، سران فتنه قادر به حرکتی نخواهند بود.

وی ادامه داد: اکنون ما در مملکت نیاز به وحدت و آرامش داریم ولی سران فتنه با همراهی منافقان و ایجاد اغتشاش، آرامش را از مردم گرفته و با کارهایی از قبیل به آتش کشیدن سطل‌های زباله، شکستن شیشه‌های بانک‌ها و بستن خیابان‌ها با نظام مخالفت می‌کنند.

اگر به دنبال حمایت از مصر و تونس هستید، باید 22 بهمن و در کنار مردم حاضر می‌شدید

این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس بیان داشت: سران فتنه برای اینکه از بن بستی که خود ایجاد کرده‌اند، نجات یابند دست به این کارها می‌زنند؛ این افراد اگر واقعاً می‌خواستند از تونس و مصر حمایت کنند در 22 بهمن حضور می‌یافتند ولی هدف آنها چیز دیگری بود.

وی یادآور شد: پایداری و تداوم انقلاب اسلامی، پایداری جهان اسلام است و باید برای صدور و تداوم آن با وحدت و تبعیت از ولایت تلاش کنیم.

افشاری در پایان ضمن محکوم کردن سران فتنه، خاطرنشان کرد: سران فتنه قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند و قوه قضائیه باید آنها را به اشد مجازات برساند.

گفتنی است، ناصر افشاری جانباز شیمیایی 70 درصد، در بسیاری از عملیات‌های جبهه‌های جنوب کشور برای مقابله با دشمنان اسلام ایستادگی کرد؛ حدود 14 بار مجروح شد که یک‌بار دست چپ وی قطع شد اما دوباره پیوند زدند.

وی در عملیات «کربلای 5» با مسئولیت فرمانده گردان ذوالفقار، شیمیایی شد و به خاطر مجروحیتش حدود 254 ماه سابقه بستری در بیمارستان دارد و حدود 74 بار به خاطر جراحت‌های ناشی از شیمیایی و ترکش در اتاق عمل، جراحی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد