راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعت 70 میلیونی با رهبر انقلاب خوا


راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعت 70 میلیونی با رهبر انقلاب خواهد بود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر با حضور گسترده ملت انقلابی ایران، عرصه تجدید بیعت 70 میلیونی با رهبر معظم انقلاب و کوبیدن یک مشت محکم دیگر بر دهان مستکبران جهان خواهد بود.

حجت الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم ساوه و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال علاوه بر پافشاری بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نوعی حمایت جدی از انقلاب مردم مصر و تونس است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نقطه عطف تشکیل خاورمیانه اسلامی خواهد بود.

وی با تشریح تفاوت حکومت اسلامی با حکومت‌های استبدادی، اظهار داشت: حکومت منطبق بر استبداد و زور همان حکومتی است که رژیم ستم شاهی آنرا به اجرا گذاشته بود؛ حکومت استبدادی حکومتی است که براساس آن شاه مخلوع 60 هزار مستشار آمریکایی را به جان مردم انداخته و اجازه هیچ‌گونه اعتراضی هم نمی‌داد.

نماینده مردم ساوه در مجلس خاطرنشان کرد: اما با گذشت زمان و وقوع انقلابی عظیم در ایران، حکومت استبدادی از بین رفته و با رهبری امام راحل، حکومت اسلامی با رعایت همه شئونات حکومتی بر مبنای اسلامی ناب محمدی(ص)، تشکیل شد.

"مردم در 32 سال گذشته، نقش آفرینی جدی در عرصه‌های مختلف داشته و همواره پیرو شعارهای انقلاب امام(ره) یعنی آزادگی، عدالت‌طلبی و پیشرفت‌خواهی به عنوان شاخصه‌های اصلی حکومت اسلامی بوده‌اند. "

اسلامی در ادامه افزود: در حکومت اسلامی حفظ و گسترش ارزش‌های اسلامی ، صدور و انعکاس هرچه بیشتر الگوی حکومتی اسلام همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام بوده است؛ امروز وقوع انقلاب‌های اسلامی در مصر و تونس نیز ناشی عمل به همان تکلیفی است که ملت ایران 32 سال پیش به رهبری امام راحل آنرا به مرحله اجرا گذاشته و حکومت ظالمان را درهم شکستند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرگزاری فارس، تمایل برخی کشورهای منطقه به اسلام و وقوع انقلاب‌های اسلامی در کشورهایی همچون مصر و تونس و همچنین قیام مسلمانان علیه حاکمان خود فروخته‌ را متأثر از انقلاب اسلامی سال 57 در ایران دانست و از رهبری‌های امام‌گونه رهبر کبیر انقلاب(ره) و مقام معظم رهبری در این مسیر دشوار قدردانی کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در ادامه اظهار داشت: امروز مفتخریم که ایران اسلامی پس از گذشت 32 سال از عمر با برکت انقلاب، به عنوان کشوری مقتدر و عزیز در جهان مطرح شده و آزادی‌خواهان جهان نیز از ملت ایران الگو گرفته‌اند.

اسلامی همچنین با انتقاد از کسانی که به دنبال ایجاد شکاف و خیانت به ملت ایران هستند، افزود: کسانی که وقایع شوم پس از انتخابات را به وجود آورده و با چراغ سبز به غرب و دشمنان اسلام علاوه بر سر سپردگی خود، پنجه به صورت انقلاب کشیدند، باید بدانند که برای همیشه نامشان در کنار خائنانی چون بنی‌صدر، شاه ‌سلطان حسین و سران ذلیل پهلوی ثبت شده است و تاریخ از آنها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه بدانند، مردمی که عاشق و شیدای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب هستند دیر یا زود ایران اسلامی و خاک پاک کشورشان را از لوث وجود خائنان پاک خواهند کرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس با بیان اینکه بی شک سرزمین باکری‌ها، همت‌ها و چمران ها جای منافقین و خائنان به اسلام نیست، اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال، علاوه بر حمایت همه‌جانبه از ملت‌های انقلابی مصر و تونس، محاکمه سران فتنه را نیز مطالبه خواهند کرد.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر با حضور گسترده ملت انقلابی ایران، عرصه تجدید بیعت 70 میلیونی با رهبر معظم انقلاب و کوبیدن یک مشت محکم دیگر بر دهان مستکبران خواهد بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد