دستپاچگی مافیای قدرت و ثروت دانشگاه آزاد

دستپاچگی مافیای قدرت و ثروت دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرگستر؛ انتشار خبر غیر شرعی خوانده شدن وقف اموال دانشگاه آزاد باعث سر درگمی مافیای دانشگاه آزاد شده است .

این مافیا که ظاهرا در برابر دستور مقام معظم رهبری کلیه اقداماتش را برای وقف اموال دانشگاه آزاد متوقف نموه بود ، با مواجهه با خبر مذکور به قدری هراسان گردیدکه مجبور شد راز بزرگ و نهفته ی خود را افشا نماید .

این راز نیز مربوط به اقداماتی مخفیانه می شود که متولیان دانشگاه آزاد با محوریت هاشمی رفسنجانی ،سید حسن مصطفوی و موسوی بجنوردی انجام داده و طی آن اقدام به جمع آوری نظرات فقهی برخی افراد پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد کردند .

 

یاد شدگان که علیرغم تلاش فراوان با استفاده از شگرد "اخذ فتوا به نفع خود" و با توسل به ارائه اطلاعات ناقص و توجیه جهت دار علماءتنها موفق به اخذ نظر چند تن کردیدند ، مجبور شده اند که این اقدام پنهانی خود را که بر خلاف دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته است ، آشکار و نتایج آن را برای متاثر نمودن آیت آلله آملی لاریجانی بر ملا نمایند .

اخبار واصله حاکی از آن است که مافیای مذکور در راستای مقابله با مردود شدن وقف اموال دانشگاه ازاد راهبردهای زیر را در سر لوحه کار های خود قرار دهند.

1-      رایزنی با آیت الله آملی لاریجانی وسوءاستفاده از اختلافات اخیر دولت و قوه قضائیه :

در این راهبرد تلاش می شود که خبر منتشره در مطبوعات پیرامون مردود شدن موضوع وقف شیطنتی از سوی دولت تلقی گردد تا آقای لاریجانی مجبور گردد در برابر این حرکت مطبوعاتی موضع گرفته و مسئله را کتمان نماید .

2-      ارائه مقالات حقوقی و برخی نظرات فقهی پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد به آیت الله آملی لاریجانی :

در این راهبرد مافیای قدرت قصد دارد تا نتایج اقداماتی راکه بر خلاف نظر مقام معظم رهبری طی این مدت انجام داده است برای آیت الله آملی لاریجانی ارسال نماید . شنیده شده است مقالاتی حقوقی را همراه با چند نظر فقهی تهیه و قصد دارد تا آنها را برای رئیس قوه قضائیه که از سوی رهبر معظم انقلاب مسئولیت فقهی و حقوقی بررسی موضوع وقف دانشگاه آزاد را بر عهده دارد ، ارسال نمایند .

3-          تحریک آیت الله صادق لاریجانی برای بر گزاری مناظره فقهی وحقوقی :

این راهبرد تلاش دارد تا به هر نحو ممکن موافقت آیت الله آملی لاریجانی را برای موافقت با برگزاری مناظره بین اعضای کمیسیون فقهی وحقوقی جلب نماید تا پس از آن افرادی نظیر دکتر مهر پرور و موسوی بجنوردی با اعضای کمیسیون مذکو مناظره نمایند با این امید که بتوانند نظرا ت آنها را تغییر دهند .

4-      تغییر ریاست دانشگاه آزاد

هم اکنون اتاق فکر مافیای دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیده است که تغییر ریاست دانشگاه آزاد می تواند به نحو شایسته ای توجه افکار عمومی رااز موضوع وقف دانشگاه آزاد منحرف نماید .

 مافیای مذکور که تاکنون از مدافعان پر وپا قرص آقای جاسبی  در ادامه تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد محسوب می شده است با تغییر رویکردی قصد تعویض وی را دارد تا به زعم خود هم نزد افکار عمومی وجهه پیدا نموده و در ظاهر مطابق نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تغییر در دانشگاه آزاد حرکت نماید وهم اینکه موضوع وقف را ازکانون توجهات دور نمایند تا به این وسیله بتواند فرصت بیشتری را برای پیدا کردن راهکار مقابله با مردود اعلام شدن موضوع وقف بدست آورد.

در همین زمینه مذاکراتی با حمید میر زاده به عنوان اصلی ترین گزینه برای تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد به عمل آمده است ولی مشار الیه تا کنون به جهت داشتن مشکلات خانوادگی از این پیشنهاد سر باز زده است .

 میر محمدی نیز گزینه دیگری برای تصدی سر پرستی دانشگاه آزاد می باشد.

5-       جنجال سازی و فضا سازی سیاسی پیرامون موضوع وقف

 با توجه به نفرت و دلزدگی مردم از بروز حوادث تلخ پس از انتخابات و تاکید افکار عمومی بر وجود آرامش وامنیت در فضای سیاسی کشور ، مافیای دانشگاه آزاد سعی دارد که به بهانه طرح موضوع وقف اموال ،تنش هایی رادر فضای سیاسی کشور ایجاد نماید با امید این که مسئولین علاقمند به حفظ آرامش کشور ، به صورت جدی وارد عرصه چالش زای تعیین تکلیف دانشگاه آزاد نشوند . در همین راستا ارائه مفالات و تحلیل های مستمر و مختلف در رسانه های همسو با مافیای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

6-       سیاسی جلوه دادن موضوع مخالفت با وقف

یکی دیگر از راهبردهای مافیای دانشگاه آزاد ، سیاسی جلوه دادن موضوع  مخالفت با وقف اموال دانشگاه آزاد و انتصاب آن به دولت می باشد .

به این روش مافیای مذکور می تواند از اختلاف سلائق و عقاید طبیعی دولت با دیگر قوا استفاده و حمایت قوای قضائیه و مقننه را در تقابل با این موضوع به سمت خود جلب نماید .

استفاده از این راهبرد تا حدی زیادی در گذشته نیز توانسته منویات مورد نظر مافیای مذکور را تامین نماید.


«این شب‌ها»ی ماه رمضان را دریابید!

«این شب‌ها»ی ماه رمضان را دریابید!
برنامه «این شب‌ها» که در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، از آنجا که از مهمانانی فاضل، مجرب، عالم و انشاءالله عامل بهره می‌گیرد، توانسته است در موضوعات گوناگون، دریچه‌های جدیدی را برای مخاطب عام بازگشاید و با بیانی ساده و بی‌پیرایه، پرسش ها و نادانسته های مردم را پاسخ دهد.

لحظه به لحظه اوقات ماه خدا، سرشار است از برکت، رحمت و مغفرت الهی که جان مؤمنین را از عشق به او لبریز می‌کند و روح انسان را از همه کژی‌ها جلا می‌دهد، چه، خود فرموده است که در این ماه، شیطان را در بند آورده تا هیچ بهانه‌ای برای بندگانش نباشد براش گشتن گرداگرد گناه.

در این اوقات سراسر نور و برکت، «این‌ شب‌ها»ی علی درستکار در شبکه اول سیما مزید بر علت شده است تا از یک سو، بر آگاهی خود نسبت به معارف ناب اسلامی بیفزاییم و از سویی، با ظرافت‌های لازم برای عمل به این معارف آشنا شویم.

بنا بر این گزارش، برنامه «این شب‌ها» که در ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، از آنجا که از مهمانانی فاضل، مجرب، عالم و انشاءالله عامل بهره می‌گیرد، توانسته است در موضوعات گوناگون، دریچه‌های جدیدی را برای مخاطب عام بازگشاید و با بیانی ساده و بی‌پیرایه، پرسش های و نادانسته های مردم را پاسخ دهد.

پرداختن همه فهم به موضوعات گوناگون در حوزه عقاید، اخلاق، احکام، عرفان با رویکرد همزمان به فرد و جامعه سبب شده تا این برنامه بتواند نزد مخاطبان از محبوبیت فراوان و الحمدلله از میزان اثرگذاری زیادی برخوردار شود.

البته باید توجه داشت که بی‌شک، اجرای کم‌نظیر علی درستکار در این برنامه که اخلاص و تواضع از آن هویداست، با توجه به تحصیلات دانشگاهی مرتبط وی، تأثیری انکارناشدنی بر گل کردن این برنامه نزد مخاطبان داشته، چنان‌که پرداخت دقیق به نکات ظریف هر بحث و توجه ویژه به پرسش‌های بینندگان و صد البته سیری ناپذیری خود او از این مباحث، شاهدی بر این مدعاست.

خلاصه آن‌ که وظیفه خود دانستیم، از این برنامه پرمغز و فوق‌العاده اثرگذار قدردانی کرده و از همه دست‌اندرکاران فنی، شکلی و محتوایی آن و همچنین مهمانان گرانقدر آن برنامه تشکر ویژه داشته باشیم و با آرزوی توفیق بیشتر برای این عزیزان در راستای نشر معارف ناب اسلام عزیز، از هموطنان عزیز بخواهیم که برای درک بهتر روزها و شب های ماه خدا، «این شب ها» را دریابید.

روی دیگر سکه تحقق آرزوی دیرینه ملت

  روی دیگر سکه تحقق آرزوی دیرینه ملت
امیدهای برباد رفته استکبار

چند روز گذشته اردوگاه فتنه از ته دل آرزو می‌کرد تا تهدید نظامی بوشهر جامه عمل بپوشد.

روزها از پس ساعت‌ها و ساعت‌ها از پس دقیقه‌ها و ثانیه‌ها گذشت تا اینکه بالاخره 30 مرداد رسید و از یک طرف عقربه‌ اتمی بوشهر و از طرفی دیگر آرزوی بدخواهان خارجی و داخلی نظام و جریان فتنه در به نتیجه نرسیدن این پروژه عظیم ملی و یا حمله به این تأسیسات هسته‌ای به نقطه صفر رسید.

همان‌هایی که دست به دعا برداشته بودند تا شاید رژیم صهیونیستی خواسته هفته گذشته جان بولتون را اجابت کرده و قبل از اینکه تأسیسات هسته‌ای بوشهر رسماً تبدیل به نیروگاه مشمول مقررات بین‌المللی در این رابطه شود با یک حمله برق‌آسا این نیروگاه را با خاک یکسان سازد.

پایان بیش ازسه‌دهه انتظار

هرچند قرارداد اولیه نیروگاه بوشهر به عنوان اولین نیروگاه هسته‌ای ایران از قبل انقلاب و با یک شرکت آلمانی بسته شده بود، اما پیروزی انقلاب باعث شد تا مدعیان حقوق بشر با زیر پا گذاشتن مفاد قرارداد، پروژه را رها کرده و از ایران خارج شوند. در سال‌های پس از انقلاب نیز که بار دیگر این شرکت برای تکمیل طرحی که 70 درصدش به پایان رسیده بود بازگشته و به کار مشغول شده بود، مصادف با حمله موشکی رژیم صدام به این تأسیسات شد تا این بار انصراف قطعی خود را از تکمیل این طرح اعلام کنند. با پایان جنگ و آغاز دوران سازندگی، ایران اسلامی کشور روسیه را که از لحاظ سیاست خارجی استقلال بیشتری از ایالات متحده داشت، جایگزین آلمان ساخت و تکمیل طرح را به آنان سپرد. هرچند این کشور نیز تحت فشارهای امریکا، اسرائیل و هم‌پیمانانش چند بار راه‌اندازی این نیروگاه را به تعویق انداخت اما بالاخره با سیاست مقتدرانه ایران مجبور شد این نیروگاه را به پایان برساند تا از سویی به تهدیدات پوشالی غرب تحت نام شورای امنیت دهن کجی کرده باشد و از طرفی هم‌پیمان منطقه‌ای خود را بیش از این نرنجانده باشد.

شعارهای انحرافی که تبدیل به تحلیل شد

جریان فتنه جهت به دست آوردن حمایت غرب و امریکا، در روز قدس که مردم ایران خشم خود را از اقدامات ظالمانه امپریالیسم و صهیونیسم اعلام می‌کنند، سعی کرد با سردادن شعارهای انحرافی چون «مرگ بر روسیه» ،‌«مرگ بر چین» آن شعارها را مخدوش ساخته و این شعارها را جایگزین آنان کنند نه از آن بابت که کینه این دو کشور را در دل داشته باشند، بلکه تنها هدف آنان ایجاد تفرقه در شعار واحد ملت ایران و انحراف در استراتژی 30 ساله نظام اسلامی بود. چند ماه بعد، پس از آنکه در جلسه شورای امنیت روسیه نیز تسلیم خواست فشارهای تل‌آویو و کاخ سفید شد جریان فتنه داخل و حامیان خارجی آنان با استفاده از ده‌ها شبکه رسانه‌ای، اینگونه وانمود می‌کردند که آن شعارها از یک تحلیل عمیق برخوردار بوده و نظام را به خاطر نپذیرفتن آن شعارهای ناهمگون و بی‌ربط سرزنش می‌کردند، اما هیچ‌گاه این توضیح را ندادند که اگر روسیه و یا چین قطعنامه ظالمانه شورای امنیت را پذیرفتند نه به خاطر دشمنی آنان با ملت ایران بلکه تحت تأثیرفشارهای پشت پرده‌ای بود که بر آنان وارد می‌شد، کمااینکه دیدیم جزو اولین کشورهایی بودند که عملاً با عقد قراردادهای تجاری، این قطعنامه را نادیده گرفته و 1+5 را به سخره گرفتند.

نقطه اشتراک منافقین و فتنه در موضوع هسته‌ای

هزینه‌هایی که نظام ما طی هشت سال متحمل شد یعنی از ماه اوت 2002 که امریکا مدعی شد ایران در نطنز تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم و در اراک، آب سنگین ساخته است و این امر سرآغازی بود برای هزاران اتهام علیه ایران، منشأ آن منافقان وطن فروشی بودند که دم از حمایت خلق زدند اما با فروش اسناد و عکس‌های این تأسیسات، مزد خوش‌خدمتی خود را بردند و در عوض کشور و ملتشان را مجبور کردند تا هزینه وطن فروشی آنان را بدهند. هر چند پس از انعکاس و انتشار اسناد خیانت آنان، پرده‌ای از چهره خبیث آنان برداشته شد.

و حال خبر می‌رسد که چند روز گذشته اردوگاه فتنه از ته دل آرزو می‌کرد تا تهدید نظامی بوشهر جامه عمل بپوشد تا مدعی شوند که سیاست فعالانه دولت‌های نهم و دهم علل این وقایع بوده است. در این اردوگاه اینگونه ارزیابی شده بود که تهاجم نقطه‌ای و کوتاه کردن دست ایران از تأسیسات هسته‌ای، عکس‌العمل‌ صحیح و قابل انتظار از غرب و صهیونیزم است چرا که با این کار ابهام جدی درباره کارایی دولت ایجاد شده و اقبال به دست نیامده مردم طی انتخابات 88 را از این طریق جبران سازند اما هیچ‌گاه شاید از خود نپرسند که این اقدامات به چه قیمتی انجام خواهد شد و در این میان مردم ایرانند که قربانی خواهند شد.

موضع ایران از امروز تغییر خواهد کردطبق کنوانسیون‌های بین‌المللی از امروز 31 مردادماه، تأسیسات هسته‌ای بوشهر، به نیروگاه تغییر اسم داد، بنابراین تمامی مقررات بین‌المللی در کشورهای مختلف برای این پروژه نیز رسمیت دارد. اگر تا روز گذشته گهگاهی رسانه‌های غربی خبر از احتمال حمله ناگهانی اسرائیل به این تأسیسات را می‌دادند(همان کاری که در حق تأسیسات عراق انجام دادند) اما امروز شرایط کاملاً متفاوت است و آنها در مقابل خود کشوری را می‌بینند که سربالایی دسترسی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را گذرانده و اکنون از موضع یک کشور دارنده این قدرت با دشمنان و مذاکره‌کنندگان سخن خواهد گفت.


بازنشستگی بهزاد نبوی با حقوق 1700000 هزار تومانی


بازنشستگی بهزاد نبوی با حقوق 1700000 هزار تومانی

بهزاد نبوی عضو موثر سازمان تعلیق شده مجاهدین انقلاب بازنشسته شد.

بهزاد نبوی از متهمان حوادث بعد از انتخابات چندی است که ضمن پر شدن سنوات خدمتی خود بازنشست شده است.
گفته می شود حقوق بازنشستگی تعیین شده برای وی یک میلیون و هفتصد هزارتومان بوده است.
شایان ذکر است بهزاد نبوی 23 خرداد 1388 به جرم اخلال در امنیت ملی دستگیر و پس از محاکمه به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد.

5 محور توافق شده اپوزیسیون داخلی و خارجی برای مقابله با نظام


5 محور توافق شده اپوزیسیون داخلی و خارجی برای مقابله با نظام

اپوزیسیون داخلی و خارجی 5 محور عمده کاری را در دستورکارخود قرار داده و برای پی گیری آن در سطوح مختلف توافق شده است.

اپوزیسیون داخلی و خارجی به منظور مقابله با نظام جمهوری اسلامی 5 محور عمده را در دستورکارخود قرار داده و برای پی گیری آن در سطوح مختلف توافق شده است.
جریان فتنه و اپوزیسیون خارج از کشور که دارای ارتباطات مستمری با یکدیگر می باشند به توافقاتی درزمینه چگونگی مقابله خود با نظام جمهوری اسلامی دست یافته اند.
گفته می شود این دو طیف که هم اکنون دراهداف خود به اشتراک رسیده اند در بررسی های خود 5 عامل 1- امام و اندیشه های امام،2- انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی،5- رهبری و خط رهبری،4- مرجعیت و روحانیت و 5- بسیج و سپاه را موجب قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرده و تصریح کرده اند در سطوح مختلف پروژه های خود باید نسبت به هدف قرار دادن این 5 محور طراحی های مختلفی را انجام دهند.