استقبال‌حسن‌خمینی‌از‌ علی دایی+تصاویر


استقبال‌حسن‌خمینی‌از‌ علی دایی+تصاویر

گویا  همراهی نوه امام با محموداحمدی نژاد در حرم امام برای حامیان جریان فتنه خوش نیامده است. به گونه‌ای که زهرا اشراقی همسر محمد‌رضا خاتمی و دیگر فرزند مرحوم اشراقی در صفحه «فیس‌بوک» خود این‌گونه نوشت: «علی جان، تشریف بیارید، پاسخگو باشید. تا آنجا که می دونم، اینگونه تصمیم گیری فردی نیست.» 

به گزارش کلمه ، اشاره زهرا اشراقی به جریانی در خاندان حضرت امام باشد که پس از سالروز حماسه نهم دی فشار زیادی را بر سید علی خمینی وارد کردند تا نهایتا پس از دو هفته سید علی خمینی در مصاحبه‌ای که با سایت جماران داشت گفت سعادت حضور در برنامه نه دی مهدیه را نداشته است.

زهرا اشراقی در نظر دیگری در ذیل این یادداشت نوشته است:این صفحه مرتب از طرف خاندان خمینی و خاتمی بررسی و بارها مورد نقد مستقیم سید حسن و خاتمی قرار گرقته است… اینجا یه نظر سنجیست و قطعا اعمال نظر می‌شود. 

این موضع گیری اشراقی درباره حضور برادرش در کنار احمدی نژاد، در حالی است که علی اشراقی در گفتگویی تاکید می کند که رابطه خوبی با احمدی نژاد دارد.

که با دقت در گفته های علی اشراقی می توان به دلایل خشم برخی اعضای دفتر امام پی برد.

علی اشراقی گویا به درخواست حجت الاسلام سید حسن خمینی هم زمان با حضور اعضای کابینه از آنها استقبال کرده و گویا احمدی نژاد هم از این موضوع مطلع بوده است. 

در این حال  علی اشراقی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفتگو با یک سایت خبری  در رابطه با پیشینه آشنایی خود با دکتر احمدی نژاد و حضورش در استقبال از هیات دولت در مرقد امام خمینی در دهه فجر امسال توضیح داد.

مهندس اشراقی گفت:سابقه آشنایی من با آقای احمدی نژاد به دوره شهرداری ایشان برمی گردد، و بنده در آن زمان دبیر کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران بودم. البته پیش از شهردار شدن
آقای احمدی نژاد و از دوره آقای کرباسچی من این مسوولیت را داشتم و در زمان شهردارهای بعد از ایشان نیز ادامه پیدا کرد تا دوره آقای قالیباف که در چند ماه نخست شهرداری ایشان نیز بنده دبیر کمیسیون ماده ۵ بودم و از آن زمان تا کنون مشاور شهرسازی شهرداری تهران هستم.

وی درباره چگونگی آشنایی احمدی نژاد با وی گفت:شهردار تهران رییس کمیسیون ماده ۵ است و طبیعی است که بین دبیر و رییس کمیسیون همکاری مستقیمی وجود داشته باشد و از آن زمان ایشان به بنده لطف داشتند.

اشراقی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پس از کنار رفتن شما از دبیری کمیسیون ماده ۵ آقای احمدی نژاد پیشنهاد حضور در دولت را به شما نداد، گفت:در زمان انتخابات مجلس هشتم آقای احمدی نژاد مرا به ریاست جمهوری دعوت کرد و پیشنهاد داد در هر یک از وزارتخانه های تخصصی که تمایل دارم، به من مسوولیت بدهد و در وزارتخانه هایی که خارج از تخصص من است، ابتدا آموزش ببینم و بعد مسوولیت بدهد و یا برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم که به ایشان گفتم فعلا که برای مجلس ثبت نام کرده ام و بعد هم هر بار ایشان را می بینم، لطف خود را تکرار می کنند.

وی در خاتمه گفت: صلاحیت بنده برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم ابتدا رد شد، اما با وجود عدم اعتراض من در بررسی بعدی تایید شد، اما به دلایلی از کاندیداتوری انصراف دادم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد